perjantai 24. tammikuuta 2014

Mitä olen oppinut viikolla 4?

Heippa! Olen oppinut tällä viikolla matikassa desimaalilukujen kertomista ja yksikön muunnoksia. Biologiassa olen oppinut virtauksia ja myös tehtiin yhteistyötä ja se onnistui ihan hyvin,alussa huonosti mutta lopussa päästiin vauhtiin. Äidinkielessä olen oppinut pronomiinejä,partikkeleita ja nomineja. Uskonnossa olen oppinut jumanpalveluksia ja myös saanut tietää enemmän kirkoista ja miten kirkossa toimitaan ja tehdään. Historiassa olen oppinut kreikasta sotivat kaupunki valtioista ja myös demokratiaa. Kuviksesssa olen oppinut piirtämään puita ja miten yleensäkin puita maalataan ja hahmotetaan. Fykessä olen oppinut avaruutta. Ystävyydessä on mennyt hyvin,kukaan ei kiusaa toista,kaikki otetaan mukaan,kenelläkään ei ole ollut riitoja tai erimielisyyksiä ja kaikki on kaikkien ystäviä! :) en ole unohtanut tällä viikolla ollenkaan läksyjä ja antaisin itselleni plussaa äidinkielestä koska olen oppinut äidinkieltä tällä viikolla todella hyvin. Tällä viikolla tuli uudet harjoitteliat Ville,Suvi,Marko ja Anna!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti